00:35

Man vaknar av att mobilen piper och man vill inte går upp, men visst fan måste man upp idag med. Jobbet kllar på en.
Ramlar in på toa och skvätter lite vatten på mig, ussh det gillade vi inte. senare försöker man äta men det går bara inte efter att man sovit 2 dåliga timmar hela natten. Men skam den som ger sig. På med kläderna och skorna för att sedan gå ner till bussen för att se att det va sju minuter kvar och att min mobil låg på golvet där hemma. Så det va inte mkt mer att göra än att smyga sig hem o krypa efter den. sedan hittar man skönheten och resan börjar. Finns det ngt bättre än musik på morgonen ?
Kommer till jobbet och alla är rtrevliga, orka va trevlig. Dax för lite kaffe så att man vaknar. Men efter ngn timme eller så då har man kommit igång. efter jobbet så var det inte så mkt mer att göra än att in på lidel och köpa sig 2 lite iste för att sedan somna sidan om sängen med isten sidan om. Det säger typ ganska mkt om min produktiva dag. Hade önskat att jag han med att skin:a min iPhone men det får vänta för nu ska jag ut med Hunden o sen blir det att somna in till Radio dept.


LÅNAD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0