02:38

Varför sitter man uppe så sent om dagarna för ?. Vill ju inte vända på dygent men man har så mkt tankar nu på kvällarna.
Klockan är nu 02:38 och jag e på väg att lägga mig. Men först måste jag skicka ut mina vänner, hehe.
Är ju ifs ledig imorrn så det är ingen fara och komma upp imorrn när man vill. Funderar dock på att dra en runda in till stan och se vad osm är nytt i affärerna. Men får eller ska inte handla något eftersom jag försöker spara just nu.
Måste iaf ringa o avbeställa mitt gammla bredband imorrn så att man får det gjort med.
Annars tror jag att det blir en lugn dag imorrn. Funderar på att göra färdigt mitt skin och städa på mitt skrivbord där det ligger massa tallrikar och annat snusk som inte ska vara där. Har även lite tvätta att hänga upp och lägga in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0